Научни постижения 2019 г. - Космос и Земя - smarty-kids.bg

Научни постижения 2019 г. – Космос и Земя

with Няма коментари

Учените неуморно вървят напред, правейки все повече и повече открития. И сега, когато 2019 г. е към своя край, е време да си припомним постиженията на науката през изминалата година.

Постижения в Космоса:

🚀Видяхме първата в историята снимка на черна дупка. Благодарение на Event Horizon Telescope целият свят успя да види от първа ръка чудовището в центъра на галактиката Messier 87, намираща се на 55 милиона светлинни години от Земята. До този момент съществуването на такива обекти беше потвърдено само теоретично.

🚀Сондата на НАСА InSight, която кацна на Марс през 2018 г., даде възможност на учените да засичат и наблюдават земетресенията на Марс. Шеговит въпрос: Как смятате, че е правилно – ЗЕМЕтресения или МАРСОтресения?

🚀 „Вояджър 2“ напусна нашата Слънчева система тази година и стигна до дълбините на междузвездното пространство.

🚀За първи път учени успяха успешно да използват слънчевата енергия за захранването на космически кораб.

Постижения на Земята:

🌍В Асасиф, Египет, на мястото на някогашна Тива, бяха открити 30 дървени саркофага с перфектно съхранени мумии. Саркофазите са на около 3000 години.

🌍Изследователи от Световната Здравна Организация спечелиха важна победа в битката с ебола в Демократична република Конго, като откриха две нови лекарства.

Schneider

+Постиженията на SmartyKids:

✨ Вече 56 центъра SmartyKids работят в България

✨ В началото на 2019 г. откри първият център SmartyKids в Румъния;

✨ Проведохме първата Национална олимпиада по ментална аритметика на SmartyKids през април 2019 г.

✨ Стартирахме нови курсове за бързо четене с разбиране – SmartyЧетене през септември 2019г. Този път, с геймификация “Околосветско пътешествие”!

✨ Организирахме първия международен тренинг за преподаватели на SmartyKids с корейския специалист Ким Тае Су в София през декември 2019г.

С нетърпение и безкраен позитивизъм очакваме всички нови вълнуващи постижения, които 2020 ще ни донесе!

⭐През 2020г.: Нови курсове по нова методика!

Не изпускайте най-новото в нашата фейсбук страница:

Както и в блога ни: https://smarty-kids.bg/category/blog/